dilluns, 27 d’abril de 2009

A grans mals... grans remeis!

Hola de nou!

Fins ara, en aquest blog, apareixia un gadget a travès del qual es podia escoltar música per Last.fm. Dons bé, a partir d'avui, desapareix el gadget, ja que Last.fm deixa de ser una emisora de ràdio per internet gratuïta. A partir d'ara, tots aquells que s'hi vulguin subscriure hauran de pagar 3€ al mes.

Jo he optat per no pagar-lo, per tant, ja no tinc accès a tota la meva informació musical; així que he decidit substituir-lo per un traductor de google, per tal que aquells que no entenguin el català, puguin traduir les publicacions d'aquest blog al seu idioma.

I ja ho diuen, a grans mals, grans remeis, així que faré unes quantes recomanacions per escoltar emisores de música, per internet i gratis!
  • Un descobriment que he fet avui mateix, gràcies a un correu electrònic en cadena que m'ha enviat un amiga: rockola.fm. L'estil i el funcionament de la pàgina es ben semblant al de last.fm, amb una diferència que personalment, m'ha fet gràcia: pots escollir la música que vols escoltar segons el teu estat d'ànim.
  • Una emisora de ràdio que tots coneixem, ICat.fm, on posen molt bona música, variada, i a més cada hora estàs informat del que passa al món.
    I no és la única ràdio "convencinal" que és pot escoltar on-line. Actualment la majoria d'emisores de ràdio, nacionals i internacionals, es sintonitzen a la red.
  • I finalment, tots aquells que tingueu instal·lat ITunes al vostre ordenador, podeu escoltar centenars d'emisores de ràdio, de tots els indrets del planeta i de diferents temàtiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada