dimarts, 13 d’abril de 2010

Aprendre CSS, html... per internet

Fa uns dies, una companya de classe em va passar alguns links per aprendre, i entendre el llenguatge web. Y jo ara ho comparteixo en el meu blog.
  1. Una web, en anglès, per aprendre html, CSS i altres llenguatges. Primer explica per que serveix el codi en concret, i desprès mostra exemples, que posteriorment és poden practicar: w3schools.
  2. Una altra pàgina en anglès; en aquest cas es tracta de centenars de links a pàgines d'ajuda, consells, tutorials, etc... http://www.alvit.de/handbook/
  3. I per últim, tutorials de CSS i html en castellà: html.net.
Gràcies Lina.

1 comentari:

  1. Martaaa!! jejeje
    que bé!! mole molt el teu blog!! gràcies a tu he trobat la web de mielparaelasno que em sembla de p.m!!! M'agrade molt!!1 ueeee!!! estic aquí sempre sempre sempre!!!!

    ResponElimina