dimarts, 15 de juny de 2010

Projecte Final de Gràfica Publicitària: esbaiola't

En aquest nou post, us presento, recent sortit del forn, el meu projecte final de gràfica publicitària.
Concisteix en una proposta d'identitat corporativa per al Festival de Teatre per a Tots Públics "esbaiola't", que és celebra a Esterri d'Àneu a finals de Juliol.
En el moment de fer la tria del tema del projecte, aquest festival no disposava d'una identitat/marca/logotip amb que pogués ser identificat pel seu públic. Així que vaig decidir fer el projecte sobre això, de manera que al mateix temps, he estat treballant en un projecte "real", i proposant una solució a una problemàtica existent.
Per cert! pels que no ho sàpiguin, esbaiola't és una paraula provinent del dilaecte pallarès que vol dir "esbargeix-te".
Espero que us agradi. Jo personalment, estic molt satisfeta del resultat.


2 comentaris:

  1. Ei marta!!!! que guai!!!
    Vaia tros de projecte que t'has tret de la màniga no??? m'agrada molt el logotip, hi va que ni pintat!! La senyalètica tambè m'agrada molt. El conjunt està molt bé. I la paleta em sembla fantàstica, molt ben triada.

    Només hi veig que el cartell i el fulletó són una mica fluixos, no sé, hi falta força,"ganxo". Me'ls he mirat i remirat, però no hi trobo el que... potser es el fons... no ho se encara... Que en penses tu?

    De totes maneres, molt bon treball!!
    una abraçada!

    ResponElimina
  2. Gràcies Max! M'alegra molt el que em dius, i estic d'acord amb tu, que els elements promocionals potser no proboquen un impacte inmediat, però si una sensació, i aquesta és la intenció...
    Gràcies un altre cop! Ens veiem aviadet! Una estima!

    ResponElimina