dilluns, 10 de gener de 2011

Gràfic: estadístiques del blog

El novembre de 2008, vaig donar d'alta aquest blog. Al principi, era més aviat per publicar-hi allò que se'm passava pel cap, els descobriments que feia per Internet, etc. Però la veritat es que no era massa constant, ni en la temàtica ni en l'actualització: en un any vaig crear 14 entrades.

Desprès de tenir el blog uns mesos parat, l'abril passat, vaig replantejar-lo com un espai dedicat al disseny gràfic, la comunicació, la fotografia i la creativitat, a través de la publicació de recursos, activitats, temes d'actualitat, etc. També vaig donar-li la utilitat d'aparador, d'un espai personal a través del qual, aquells que el visiteu pugueu intuir qui soc, i saber que faig. Per això vaig afegir-li les pestanyes de Portafoli, Bio i Contacte, a més d'un Directori de webs, en el que hi ha una relació de tots els enllaços publicats en les entrades.

Ara que s'ha acabat el 2010, és un bon moment per fer balanç del que han suposat aquests canvis: des de l'abril he publicat 30 entrades (comptant aquesta), tinc 3 seguidors públics, i a finals de desembre el blog va arribar a les 1.000 visites. Per aquests motiu he realitzat un gràfic il·lustrant les estadístiques del blog. Les dades les he extret de les estadístiques de Blogger, i són des del maig de 2010, totes, excepte els visitants que són el total de visites que ha rebut el blog des de la seva posada en marxa.

Dit això, donar-vos les gràcies a aquells que aneu visitant el meu petit espai virtual, i demanar-vos només una cosa: la vostra participació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada