dijous, 26 de maig de 2011

Promoció: Pla de Formació Valls d'Àneu 2011

Les últimes setmanes he estat treballant amb la promoció per al Pla de Formació Valls d'Àneu 2011.
Els elements a dissenyar han estat el cartell, format DIN A3, amb la programació de cursos per a tot l'any 2011, i el tríptic, que plegat fa 10,5 cm d'alt per 9,9 cm d'ample, que inclou el detall dels cursos que s'ofereixen fns a finals d'estiu.
A part d'aquests dos elements impressos, també m'encarrego de la difussió, per a la qual he creat un perfil a Facebook: Formació Valls d'Àneu, i una adreça de correu electrònic: formacio.aneu@gmail.com, els quals gestiono jo mateixa.
A continuació mostro el cartell i el tríptic esmentats:










3 comentaris:

  1. Osti Marta! Quina currada deu meu!Em sembla collonuda la gràfica per als plans de formació. Les fotos son molt interessants, les has fet tu tambe?

    Et felicito per aquest projecte, es nota que has treballat amb professionalitat, pero sobretot amb carinyo.

    Records des de la ciutat comtal!

    ResponElimina
  2. Ei Max! Moltes gràcies! Si les fotos també les he fet jo, i com dius tu, amb carinyo, je!
    Records des de la montanya, jajaja! Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Que genial el tríptico. Muy elegante y bonita la imagen y colocación en los elementos.
    Saludos.

    ResponElimina